Selamat Pengantin Baru My Dear Bestfriend..


 Selamat Pengantin Baru Buat Zatie&Izaq..Barakallah..

Tuk entri kali nie amba nak dedikasikan khas buat sahabat baik amba iaitu Nur Zatil Aqmar Ismail..dia sahabat baik amba sejak degree..banyak suka duka ngan Cik Zatie nieyhh!!tak terkira dan tak terbilang...gugur air mata nak bepisah ngan dia masa habis belajar dulu..sekarang dah tengok dia besanding nie rasa bahagia di hati berbunge-bunge (aik!!terober bahagia lak cik jah nie ya..)hihi..moga Zatie&Izaq berbahagia hingga ke akhir hayat...jadi isteri yang soleh dan solehah ya Tie..

Amba sempat balik kejap tuk pergi majlis kawin Tie nieyh pada 30/11/12 rituh.. bila Cik Zatie selamat menjadi isteri orang rituh, bermakna sekarang dah jadi tiga orang dah sahabat baik amba yang dah pun selamat mendirikan rumahtangga..moga mereka semua selamat menjadi isteri yang baik dan solehah buat suami dan juga keluarga masing-masing..kat bawah nie gambar-gambar sekitar majlis perkahwinan Zatie&Izaq..

Majlis akad nikah (29/11/12-selepas asar)..dengan sekali lafaz Zatie&Izaq sah menjadi suami isteri..Congratulation To Both of You..
Sempatlah amba posing kejap..dah banyak kali dah amek berkat..berkat tuk diri sdiri tak sampei2 lagik!!hehe
 Cantiknya Cik Zatie... 
 Hansome bergaya En. Izaq,come loteyy2 Cik Zatie kiter...^_^
Outdoor Wedding Picture..sangat cantik Tie&Izaq berbaju pengantin hijau turkoiss..
Barakallah Tie cayang..kamu sangat chanteek Tie..hihihi^_^
 
Tiada kata mahupun doa amba buat sahabat amba Zatie dan Izaq..moga ikatan perkahwinan yang dibina akan kekal hingga ke Jannah Abadi..cepat-cepat dapat anak yang comey lotey macam awop-awop berdua ya!!hihhi..BARAKALLAH tuk ZATIE&IZAQ..

Sedikit coretan Ikhlas buat semua sahabat..

"Tiada ungkapan perpisahan dalam persahabatan walaupun ajal menjadi tanda noktahnya..kerana, seorang SAHABAT itu terlalu istimewa dalam doa saudaranya yang lain biarpun tanpa bayangnya."  - Bersahabat Hingga ke Syurga..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..