Aku dan Dia..


Fuhh!!baca tajuk entri dah meletop gituhh..tapi apekah Aku dan Dia??hihii..

Al-kisah tak kisahnya...hakuw nak citer pasal masa..punyerlah cepat tak cepat masa berlalu nieyh..upernyer dah sampai setahun aku dan dia bersama..aku sayang dia..dia pom sayang lah kut kat aku..tapi sayang-sayang aku kat dia..pernah jugak dia parah dah sekali sebab aku..hhihi..tapi saper pulak “dia” nie..yang penting dia bukan manusia..hihhi..aku panggil dia dengan gelaran ‘adik kuning’ mr. my..banyak kut pengorbanan dia sepanjang setahun dia ngan aku..sebab tu lah aku sayang dia..sayang-sayang jugak..tapi haperlah masalah aku nie dah setahun aku ngan dia pom masih tak ngam-ngam lagi sebab aku takut nak bawak dia kat jalan-jalan sibuk mahupun jalan jauh mahupun jugak highway..jalan-jalan kecik yang hakuw biasa lalu bolehhh..hihhih..memang haper pom takbolee lah!!..tapi walaupepun..syukur sekali lagi jugak Allah kurniakan aku rezeki untuk memiliki dia..cewahh..macam dah ghupper orang sawan jatuh cinta..muahaha..dan yang baca entri nieyh jangan nak caci-caci cik jah cakap cik jah gataii pulak ya..’adik kuning’ mr. my tu bukan anak ikan ke anak haruan ke atau segala bagai anak lah..’adik kuning’ tu nama bagi “my precious car”..wahh gitu..hihhi..tujuan cik jah tulis entri nie bukan nak bangga diri atau nak metunjuk-tunjuk ya..sekadar nak tulis tentang kisah ‘dia’ yang baru setahun jagung tetapi dah buat banyak jasa tuk cik jah..sayang awak ya ‘adik kuning’ mr. my..hhihih

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..