Aku Yang Berdosa..


Waduhhh!!cairr tengok Chahir nyanyiii..huahaaha..^_^

Cedap betul lagu "Aku Yang Berdosa" nie..sedapnya bukan sebab penyanyi ya!!tapi sebab memang lagu nie sedapp.."tipu sikit ya,sebab syahir yang nyanyi"hihhi..lirik yang betuii-betuii bermakna..bila mendalami maksud lagu nieyh..kita sebagai hamba yang masih lagi diberi peluang dan ruang untuk menikmati segala macam kenikmatan kadang-kadang alpa dengan duniawi..sedar tak sedar untuk mengucap syukur kembali apabila kita telah jatuh semula nantii..lagu yang sungguh touching habisss!!!..menyentuh perasaan, jiwa, kalbu, sanubari, feeling...hmmm,aper lagi erkkk??segala macam bagailah yang dapat sentuh-sentuh your feeling meeling lah ya!!hihhi..tambah-tambah abang Chahir lak nyanyiii..opppss!!tecilap..abang-abang laa pulak.kuikuiiii..hihihii..jangan marah daaa...^_^

...klik kat link tu erk tuk dengar...Aku Yang Berdosa..


Aku Yang Berdosa – Shahir

Sejauh mana
Langkah ku di sana
Aku melupakan Mu

Seluas mana
Kau beri padaku
Masih ku angkuh pada-Mu
Segalanya dusta
Gelap mengaburi ku

Ya Allah
Apa yang bisa
Ku tebus kepada-Mu
Atas dosaku

Ya Allah
Ku hina terasa
Biar ku bersujud
Untuk ke syurga-Mu

"Ya..Allah, sesungguhnya aku selemah-lemah hamba-Mu..ampunilah dosa-dosaku..Aminnn"

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..