Oh Mr. My..



Amba tak tahu nak gelarkan Mr @ Miss My..tapi rasanya elok ajer gelarkan Mr. My.. sebab amba pom masih single..so kenalah date ngan Mr. My.. nie..hihihi..kalau tanya apa perasaan..opcose laa amba rasa teruja, gembira, takut, risau..pendek kata bercampur segala macam rasa  ada bila mak amba telefon petang tuh,malah kata orang macam nak tengokmata cinta first sight gituh sii!!..cinta pandang pertama lah!!huahaahaa..tapi dalam banyak-banyak rasa.. rasa nerbes paling tebal..yalah..kut-kut lah amba tak mampu nak menyara hidupnya dan hidup amba lepas nie...tapi kata ibu amba, rezeki tu mesti ada lepas nie kalau kita dapatkan dan gunakan sesuatu itu ke arah kebaikan..insyaAllah Tuhan pom pasti akan tolong kita..Aminnn..

Ermmm..betul-betul genap 16hb kemarin yang tak berapa nak duluw tuh..mak amba telefon..katenya dah setle sumer perkara dah..dah siap akad nikah sumer..kira halal dan sah dah nak bawak dia pegi mana-mana pom..pasti tak kena tahan ngan pegawai jais dah..hihhihi..yang kebetulan lak tepat-tepat kena pada 16hb..hari lahir amba tuh.tapi yang nie 16/10..amba punya birth date 16/8…jadi sonang koja nak ingat hari amba jatuh hati dengan Mr. My.. tuhh.^_^..syukur sangat-sangat pada Allah yang bagi rezeki dan peluang untuk amba memilikinya..walaupun tak pernah terlintas untuk memilikinya…amba benar-benar berharap moga selamat segala urusan bila amba bersamanya..terima kasih tersangat-sangat terima kasih pada mak dan ayah amba yang sangat bersusah payah dapatkan amba Mr. My..begitu jugak ngan kakakku yang sorang nie..sumer dia yang handle tuk amba..amba hanya tinggal balik tengok yang orang dah siap orang uruskan semuanya jer..huihhh..besttt kuttt!!..doakan yang terbaik tuk amba dan Mr. My.. amba ya..^_^..

Sama ada kalian perasan atau tidak..nie salah satu entri amba yang amba tak tahu nak letak gambar siapa Mr. My..nie macam maner ghuupenya sebab amba sediri pom tak tengok lagihh!!..kalau nak tahu tunggu sehingga Mr. My..  amba nie tanpa segan silu nak ngaku dia dah jadi my…friend sayer erkk!!yang ada titik tiga tuh jangan pandai nak teka jugak ya..tak semestinya boiprend erk..banyak lagi taw yang boleh bersamaan dan sewaktu dengannya…hihhi^_^ 



Ulasan

  1. dah nak kawin dahh???hahaha..selamat lah yerr..

    BalasPadam
  2. huiihss...lambat lagilah Muhammad Afzan..baca molek ckit entri niyh..salah baca jadi salah pehelahh..hahha^_^

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..