Betul-betul...

Betul-betul kisah ini terjadi...
Dah hampir 18 jam kami cuba upload video group kami kat youtube..asyik fails..semangat semua orang dah mulai meruntum..tengok kat facebook semua group dah boleh uploadkan video klip mereka kat youtube, tinggal group kami je..cuaknya rasa Tuhan saja yang tahu....

Jam tunjukkan kul 6.30 dah mampir ke pukul 7..aku ngan zura cuba lagi guna laktop aku, kak na pulak berusaha upload kat laktop lain...

Aku gosok laktop aku dan mintak kat Tuhan biar jadi kali ni..zura terus upload...

Buka balik cari kat youtube...tengok-tengok tertera "Gurlz Group Destinasi Cinta"
dah wujud ke-cuba buka..aku dan Zura saling berpandangan...

Satu teriakan kaut menggegar blok tepat jam 6.32 menjadi saksi kegembiraan kami....

Aminn..Syukurrrr.....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..