Cakap

Habis kelas tengahari tadi,aku ke surau tuk solat zuhur sementara nak tunggu kawan aku jumpa penyelia projek dia. Aku masuk nak solat zohor kat dalam surau tu tengok dua orang forener Arab tersasai baring sambil cakap-cakap dengan kuat..

Aku tengok kat dua orang forener tu sebab bising sangat,orang lain masuk nak solat,dahla surau tu sempit..boleh pulak dia terlunjur kat saf depan..Hiiii..sakit hati betul..aku nak solat pun tak kusyuk(macam la sebelum ni khusyuk sangat)..hehe

Kesalahan nyata yang forener tu buat!!
1. Duduk telunjur kat saf depan satu hal.
2. Cakap kuat giler..macam duk kat gerai makan..

Geram betul aku nak cakap,"saper nak cakap kuat tu sila keluar!!!!"Tapi kalau aku cakap BM pun bukan diorang paham..buat penat aku je puasa-puasa ni..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..