Baik Bila Perlu

 

Aku betul-betul tak faham dengan sikap manusia yang baik dengan orang bila perlukan sesuatu atau mahukan pertolongan,bila dah tak perlukan kita ni,cakap ngan kita pun kasar-kasar..bukanlah aku nak dihormati atau diberi pengiktirafan atas apa yang aku dah tolong..cuma aku mahu hubungan masa minta tolong ngan selepas minta tolong bialah sama saja takder beza..dunia..dunia..tak faham aku ngan umat macamni.

Sungguh hairan,masa mintak tolong punya lah lembut lidah,bila dah lepas kita tolong dia cakap kasar-kasar dan buat muka pelik bila cakap ngan kita..buat aku terasa sampai ke hulu hati..tapi aku rasa dia tu tension study kut sebab tu jadi macamtu..tapi aku pun study jugak..huhuhu 

Tapi aku malas nak pikir.Orang cakap kasar,aku balas macam biasa  jugak..malas aku nak layan perasaan sebabkan orang macamtu..asalkan dia bahagia sudah.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..