Nak Sambung Master

 Assalamualaikum..salam buat semua..
Sebenarnya dah banyak hari saya fikir..ye lah,sekarang dah pun penhujung bulan 3,buka mata, tutup mata..tak lama lagi..InsyaAllah kalau di izinkan Tuhan,akan tamatlah pengajian saya dalam peringkat Ijazah B.A Kesusasteraan Melayu di (UPM). Tapi yang masih lagi pening sekarang nie, saya niat dihati nak meneruskan pengajian saya ni diperingkat yang lebih tinggi iaitu ke peringkat Ijazah Sarjana..tapi masih lagi pening dan keliru memikirkan samaada nak sambung Master ni bersama tesis atau tanpa tesis.

Apa agaknya kelebihan kalau sambung master dengan tesis dengan sambung master tanpa tesis nie agaknya..saya masih lagi keliru nak buat keputusan.:-(

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..