Last Day..


Semalan hari last tuan amba jumpa dengan penyelia tuan amba..rasa sedih pun ada..yea lah..lepas nie, tengok kengkawan dapat jumpa dengan penyelia, saya hanya mampu beremail-email sahaja..hehe
Bukannya apa tuan amba over lak sedihnyer nie...terasa macam kehilangan, yea lah...hampir enam bulan jugak tuan amba jagi GRF bawah Dr. Normaliza nie selain beliau jugak merangkap penyelia tesis tuan amba..dah banyak sangat Dr. tolong tuan amba..bagi celoteh, beri nasihat, bagi bimbingan...tolong push tuan amba yang sememangnya lambat sangat nak bejalan buat kerjanyer law tak dipush..tup-tup dah nak pergi luar negara pulak..huhuhu...katanya ke Korea kerana dipanggil untuk berkhidmat selama setahun di salah sebuah universiti kat sana..hebat..memang tabik!!Tahniah yea Dr..tuan amba pun pernah ada cita-cita dan keinginan jugak nak pergi sana...InsyaAllah..jika dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur pada masa akan datang ..(Mudah-mudahan..mohon doa semua..Aminnn)

Pesan Dr. kat tuan amba semalan..yea..jangan lupa selalu baca blog saya..(sempat lagi)..hehhe..jangan isau Dr..pasti...saya tak penah miss citer Dr. kat blog..I Followww...hehe 

Apepun Dr, saya sentiasa doakan Dr. dalam keadaan sihat walafiat selalu walau kat ner berada..dan terus berjaya..saya akan cuba  buat yang terbaik untuk tesis saya..janji Dr. jadi supervisor saya..hehehe..

p/s: Sekali lagi..selamat pergi dan selamat pulang kembali ke Malaysia buat Prof. Madya Dr. Normaliza Abd. Rahim..:-)






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..