Penyeliaku Pulang Malaysia??


Bukak-bukak e-mail..ada email daripada gerangan penyelia tuan amba..

Haaa???..(dengan muka yang terkejut!!) penyelia tuan amba nak pulang ke Malaysia??..huhhh, betullah tuh!!tak payah nak buat sapu2 mata yang tak berdebu tu ya Hidayati..hihi.. excited plus kus semangat tuan amba..hehe, baca-baca email dah kena warning!!..bulan 8 nieyh saya akan balik sekejap ke Malaysia dan nak jumpa student Phd & Master bawah penyeliaan saya..so, waktu saya nak jumpa nanti, harap awak dah siapkan tesis awak tuh..tunggu masa nak tunjukkan pada saya je ya!! silalah pulun dari sekarang!!..waaa..terkejut makk, nampak gaya lepas exam tak der makna nak bersenam-senamlah ya Hidayati..^_^

Nah, hambiklah ya budak bernama Hidayati..besenang-senang dahulu, bersusah susah kemudian lah kamu ya!!hihihi..

   
Email daripada Dr..Alamak!!kantoi lak ngah buka fb..ngan u-tube Maher Zain skalik pom ader ke..??..^_^

Baiklah Dr..InsyaAllah akan saya laksanakan!!..^-^

Nak larik memang dah tak sempat neiyhh!!hhihi..tapi betul-betul tuan amba hormat dan kagum kat penyelia tuan amba nieyh..dari Korea pulang ke Malaysia semata-mata nak jumpa student-student dia..betullah kata Dr. tuh.."jangan nak lari..mahal harga nak jumpa student ni"..hihihi

InSyaAllahI'WillDoTheBesTforMyTheSis!!

aja-aja fighting..^_^

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..