Rasa Terharu..


Rasa terharu dan nervous bila baca salah satu entri kat blog pensyarah tuan amba niey..tak sangka lak nama tuan amba disebut disitu..rasa terharu sangat, ingat jugak Penyelia tuan amba kat tuan amba nieyh..bila baca salah satu entri blog dia pasal tajuk "Student Masters"terus terharu..teringat lak masa kelas bachelor untuk subjek Sastera Dalam Multimedia dulu pernah jugak nama tuan amba menghuni blog http://aammwa.blogspot.com/..sekarang buat kali keduanya buwat tuan amba rasa sangat bertuah dengan ingatan dan doa daripada Dr...InsyaAllah Dr..dengan bimbingan dan nasihat daripada Dr., saya akan lebih berjuang untuk menyiapkan tesis saya ini..walau Dr. jauh nun di Korea..tapi Dr. tak pernah lupa tuk tanya pasal perkembangan tesis saya.."saya sangat-sangat menghargainya"..

Selain luah rasa bimbang pasal tesis nie tuan amba luahkan pada ibu tuan amba, Dr. dah jadi tempat mengadu tuan amba yang kedua..tidak terucap terima kasihnya..

Terharu memang terharu..tapi nervousnya lagi lebih,,yea lah, kekuatan sangat tuan amba perlukan untuk menyiapkan tesis tuan amba hujung tahun nie..Mampu ke tuan amba nieyh????..^_>..InsyaAllah..akan tuan amba berusaha sehabis daya upaya.."mohon doa semua ya..Ya Allah berikan hamba-Mu ini kekuatan dan kejayaan dalam menghadapi perjalanan ini".. Aminn..


Pasal baju tu...law tuan amba kata dah siap dah..sumer terkejut nieyhh...hihihi..^_^..

Apapun..ikhlas daripada saya buat penyelia saya Prof. Madya Dr. Normaliza Abd. Rahim...saya sangat-sangat menghargai jasa Dr. membimbing  dan membantu saya hingga ke hari ini...

Ulasan

  1. Anda layak mendapat pujian drp Dr, sbb anda rajin..teruskan usaha!! chaiyok2 =)

    BalasPadam
  2. Xder lah Princessfarhana...anda pom begitu jugak..harap kiter semua akan peroleh kejayaan yang cemerlang dan dapat berbakti kat kedua orang kiter ya!!!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..