Arghhh Rindu..


Okey..entri rindu nie takder kaitan dengan entri sebelumnya ya..heee
tapi memang rindu..
rindu dengan kanaks kat tadika yang pernah aku sempat mengajar walaupun cuma seminggu..
rindu dengan kanaks tu, kanak ni..
rindu ngan diorang yang pabila diumpan dengan gula-gula terus je senyap, terus jer behave, terus je jadi insan yang pandai membodek..hihhi..seriusly rindu..
yang datang pagi menangis, balik petang tersengih-sengih..hihih
rindu jugak dengan diorang yang suka salam dan cium tangan waktu sampai dan balik school..hee..(tetiba aku rasa macam dah jadi mak budak!!)heheh
argghh sebab tu aku rindu..
rindu akan kecomelan mereka..(siyesly macam aku jer masa kecik!!hahah)
tapi pabila terpaksa membuat pilihan dan keputusan..
aku pilih untuk bersara lebih awal..(ceittt!!bersara lah konon..hihih)
moga kanak yang aku pernah didik walaupun hanya seminggu dan juga kanaks yang aku rindu akan membesar menjadi insan yang soleh dan solehah..
paling tak leh tahan..pabila hakuw menangis degan bercucuran air mata buat first timenye depan kanak..
sayang pulak nak tinggalkan mereka..

inilah mereka yang haku rindu..kanaks 'LITLE CALIPHS KHALIFAH IMAN"


 asembly pagi..kalau buat asembly kat luar..berterabur budak-budak nie..hee
 The hansom and good boy..Raakin..budak yang sangat baik dan patuhh..hee (kena paksa buat PEACE ngan kak na)..
 kami adik beradik takkan terpisah..izz naufal&aishh..
 Shane Dani..ada lagik sorang adiknya..Shane Daeng..suka bercerita betuiii..hihih..miss both of u so a lott..
 Fahim..mula-mula tegur me kat tadika.."ko saper??amboihhh..dewasa betul..haha
 Syahmii..!!bila suh buat baris..terus buat2 tak dengar dan banyak pulak akal dia tak nak ikut berbaris..kikiki..
 Auni Qalisya..huh..comel+petah berkata-kata..baru 3 years kuttt!!bila dia marah cikgu..dah macam dia cikgu..cikgu jadi budak!!hihih
Teacher winduu kamu semua sangat-sangat!!heee..*_*

Moga kanak-kanak sumer jadi insan yang berguna ya..jangan lupa teacher (dan memang confirm-confirm budak-budak ni memang langsung tak sempat nak hengat hakuw!!)

#IndahSungguhAnugerah-MuYaAllah
#BahagiakanKamiDiduniadanAkhirat..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..