Beralih Title..


Macam havoc tak tajuk??hehe..
Bukan berubah title..tapi beralih title..
sebab-sebab beralih adalah kerana:
         - ditawarkan jadi guru..
sebab tu aku resign jadi guru tadika..sekurang-kurangnya aku dah punyai banyak pengalaman..hihhi
Dari jadi tutor..aku jadi guru tadika, dan sekarang aku beralih pulak kepada guru sekolah rendah..heee..
dan aku mula kena kembali ke sekolah balik..
dan aku mula teringat kenangan waktu sekolah..especially kat cikgu-cikgu sekolah rendah aku..
wahh!!sungguh indah..waktu suci yang mana belum kita kenal lagi sandiwara dan pesona dunia..huhuh
dan sekarang aku juga mula buat kerja yang dah lama aku tak buat..
sampai aku sanggup berjaga malam tuk siapkan benda nie..demi budak-budak..demi kelas diorang (macam poyo jer ayat kan??macam besar sangat pengorbanan yang dia ni buat..hihihi)
dan sampai aku tak leh nak tido lena malam asyik pikirkan cara macamana nak hias kelas diorang..hihhi..
tapi akhirnya..siaplah walaupun ala kadar..hheehe
tapi cikgu yang dulu dah tak sama dengan sekarang,
dulu jadi cikgu senang, sekarang jadi cikgu susah..heee
tapi aku tetap bersyukur dan bangga memegang title sebagai "guru"...

 Jadual kelas made in Serdang..heee *-*
 sempat lagi ambikk gambar nak semak buka..choooiii..hee *-*
 tu dia..motipp???
bunga matahariku yang cantik..huhhh..jenuh aku nak siapkan 100 keping bunga matahari nie...kreatif tak kita??hhihih

Aku sangat bersyukur di atas segala nikmat yang telah Engkau berikan Ya allah..sesungguhnya..Engkau permudahkan segala urusanku di dunia&di akhirat..#AminYaRabbal


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..