Congrate My Dear Bestfriend Laila..


Tahniah buat sahabat baik kita yang telah pom selamat diijab dan qabulkan dengan pasangan tepat jam 2:34 p.m pada 1 Februari 2014 kat Masjid sementara Felda Kemahang Dua dengan dua kali lafaz dan Laila telah sah menjadi isteri dan kekasih yang halal buat pasangannya Nazri..cewah!!ayat macam wartawan tv3..hihihi..moga sahabat baik aku yang semenjak dari sekolah rendah nieyh akan dapat menjadi isteri yang baik, solehah, mithali dan taat kepada encik suaminya..aminnn..*-* lepasni dah tak boleh nak berhua-hua lagi dah..tinggalah aku jadi insan yang kesepian..hihihih..

Macam tak caya jer cik laila kita nie berubah title..sekejap jer masa..rasa macam baru jer kami-kami nie tamat tingkatan 5..huhh..banyak sangat kenangan manis, kalau nak diceritakan..mahunye 7 hari 7 malam tak tentu habis..ihihhi..

Pepun..Cik Laila kiter nie memang hot dan cun sangat masa hari wedding dia..tak sabar pulak kita yang melihat nie nak kawin jugak..(ihihikk..gataiii lagihh!!) si empunya diri yang bernama Laila atau gelaran kami-kami kat dia masa lagu Aspalela tengah hot ialah "Aspalela"..memang comel dan cun sangat kut..nampak molek seri pengantin..buat tema wedding pulak ala-ala arabiah..heee..siyess terserlah kecomelannya disituh..moh ler kita layankan gambar-gamar sekitar majlis Perkawinan Pn. Laila & En. Nazri kita ya.."baca-baca jugak, gambar kena tengok"..ikikiki..

(the cun Bride Of  The Day)..
Barakallah tuk awop berdua ya..#mogabahagiahinggakeJannah..Aminn..
Pengantinnyer suka cenyum..asyik kena baiki jer tudung..dah senget benget tunggu ketibaan bakan suami..heee..comelll lah pa!!
Amboihh!!cik linda kiter ketawa sakan..hihih
Kami gigurl yang cun..snap gambar ngan pengantin..lagii lerr double mouble cun..ihihih
sunflower timee..aiyakkk!!comell-comel.. ^_^
takder orang nak layan tuk ambik gambar kami..jadi snap lerr sendiri..bikin panas!!ihihih..

Tahniah sekali lagi dan Barakallah tuk Nur Laila Mansor & Nazri..moga kamu sentiasa tabah dan ceria macam selalu dalam menghadapi alam berumahtangga..ada apa-apa..call ler saya ditalian bebas tol..tapi tak bebas kredit..jangan sogan-sogan..hehe.jangan lupakan sayer yerkk!!jadilah isteri yang solehah, cantik serta menarik tertarik de boom di mata suamimu ya dear..cepat-cepat dapat anak yang comel macam kamuu..weehiii..*-*

Belum habis lagi..disebabkan hadir wedding pada hari yang sama..jadi terus tumpang ucapan tahniah jugak buat Ayu (rakan satu dorm masa form 6) yang jugak kawin pada hari yang sama..Ayu pom cantik sangat jugak..Barakallah jugak buat Ayu&Ise..moga bahagia hingga ke Syurga abadi..kat majlis Ayu, kita ketawa sakan..sebab jumpa dengan si budak yang bernama Lina..ketawa sampai tak hengat dunia..(lama betuii aku tak ketawa camgituh!!sampai ada budak tuh siap nak cari bomoh!!ahakkss..choiii..

Selamat pengantin baru dan selamat menempuh alam baru jugak..hihih..kepada yang belum..moga-moga cepat sampai serunya jugak..(termasuk lerr tuan empunya dirik!!ikikiki)..moga kita sama-sama mendapat kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat..bersatu di bawah cinta suci dan halal..cewahhh!!Happy-happy wedding day..*-*


Ulasan

  1. mekasih yah sudi datang ke majlis ayu ... korang mmg sporting arrr .. :) sampai dah tak larat nak gelak ..

    BalasPadam
  2. hihhi..samer-samer yu..ayu dah lepas dah..nnti doa2kan gilran yah nk kwan2 yg len erk..heee.. *-*

    BalasPadam
  3. orait ... ore xsabar nak tengok yah pulak jadi ratu sehari ;)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..