GaRdEn WeDDiNg..



Nie kira pirst time lah tuan amba bergarden wedding..hihi..garden wedding nie meaningnya perkawinan berkonsepkan dalam taman..yess!!majlis kawin nie kat dalam taman..iaitu kat Taman Botani, Putrajaya..yang kawin nie ialah anak perempuan lecturer tuan amba iaitu Dr. Normadiah Syeikh Syed..Dr. Normahdiah pilih perkahwinan berkonsepkan dalam taman untuk perkahwinan anak perempuannya iaitu Pn Alina (sweet sangat orangnyer, cuker cenyum gituu!!)hihih..pengantinnyer sangat berseri-seri...timer kasih ya Dr. jemput kami-kami sumer untuk membantu dalam majlis nieyhh...^_^

Apepun..tak leh nak citer panjang-panjang, kene pendekkannyer...jadi memang sangatlah meriah weddingnya, dah lah cantik (lokasi + pengantinnya), nyaman sangat sebab dikelilingi ngan kehijauan pohon-pohon..belakang pelamin pula ialah Tasik Putrajaya (tapi maaf gambar pelaminnya tak sempat nak snap..)hihihi..kita tengok maner yang sempat disnap je lah lah ya..!!!
 
 Laluan masuk tetamu dan pengantin

Laluan tetamu..kamek jadikk tukang tunjuk arah yea...with Nani..hihhi
Ngan Ekin pom sekalikkk!!!
Door Gift untuk tetamu..
Nani dah penat..break minum air jap..^_^
Mereka-mereka yang CuNnnn...hihihi
Ekin jaga belon tuk budak-budak..yang besar pon ramai yang nak jugakkk!!!

Dr. senyum jer sepanjang majlis tuhhhh..maklumlah, dapat menantu pertama ya Dr..hihihi..tahniah buat Dr. yang dah pom dapat menantu..dan juga untuk majlis yang berjalan dengan lancar seperti yang telah dirancang..Selamat Pengantin Baru buat pasangan En. Zarif dan Pn. Alina..moga kebahagiaan yang dibina kekal hingga ke Jannahtul Abadiii..Aminnn...^_^..

CoNgRaTuLaTiOnN...^_^





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..