Allah Lebih Menyayanginya...

Malam Ahad yang lalu, aku terima satu mesej daripada seorang sahabat aku yang mengatakan sahabat baik aku masa form 6,duduk sebelah, ambik gambar bersama, buat homework sekali meninggal kemalangan di Perak...
Aku terkejut sangat dan tak percaya sebab aku baru buka facebook aku dan tengok dia baru upload gambar aku ngan dia..sempat jugak aku tengok dia chat dengan kawan-kawan yang lain tanpa menunjukkan sebarang tanda yang dia akan pergi untuk selamanya...
Walaupun aku dan sahabat-sahabat yang lain tidak sempat untuk menziarah jenazah, tapi doa kami sentiasa untuk arwah semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan golongan para soleh dan solehin..moga rohnya aman di sana..Mungkin Allah lebih menyayanginya dan pemergiannya kami terima dengan redha..

Al-Fatihah buat Siti Munirah Othman...dan takziah buat kuarga..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..