Broadband....Broadband

Aku tension sangat dengan broadband yang baru aku beli ni, sampai semalan masih tak boleh guna-guna lagi..dah la kat kolej tak dapat nak online sejak awal sem lagi..kerja kuliah pun makin hari makin banyak yang memerlukan line internet ni..kenapalah Uspott ni buat hal..biasa ok,ok je..

Tapi, nasib baikla ada kawan aku yang baik ni bagi aku guna laktop dan broadband dia...law tak,tak tahula..mesti aku kena bermalam kat fakulti tuk cari line internet...Thank You Ti sebab selalu bagi guna laktop and broadband you...(mengayat la ni, manalah tahu lain kali nak guna lagi)hehe..

Tengah hari ni, lepas je balik makan kat bilik ti tadi, aku naik buka laktop kat bilik aku, sebelum cucuk broadband kat laktop aku, aku baca Bismillah banyak-banyak dan pejam sebelah mata..tengok-tengok dah dapat guna dah broadband aku ni...tak sia-sia aku bomoh tadi...hehe
Memang syukur sangat-sangat sekurangnya banyak kerja dah tak bertangguh gara-gara tak ada line internet dan aku tak payah menyusahkan ti lagi...

Harap-harap broadband ni tak buat masalah coz I very need You so much..:-)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..