Frustnya...

Hari jumaat macam biasa aku masuk kelas Kesusasteraan Panji..masih mengantuk sebab semalannya aku keluar pergi MPH di Mid velly. Dengan ini terang lagi bersuluh tiga kali aku keluar minggu ni sebab nak cari buku untuk projek ilmiah aku (tak pernah aku buat begini sebelum ni).

Tapi akhirnya, aku jumpa jugak dengan buku yang aku nak tu, Impuls/Roh kat MPH. Kawan aku yang ternampak buku ni dulu, dia tunjuk kat aku..terus je aku peluk dia sebab aku memang dah putus asa nak cari buku ni sebab dah banyak kedai buku aku pergi cari, semuanya tak ada. Last-last dapat jugak..Ingatkan senang je nak cari buku ni, rupanya nak cari buku yang betul-betul kena dengan tajuk kajian kita ni susah jugak sebenarnya...

Tapi kat kelas tu pulak, aku betul-betul frust..huhu..buku yang aku nak kaji satu lagi sama dengan budak kelas aku. Dia pun nak kaji jugak buku tu, dahla kami ni di bawah penyelia yang sama, confirm-conform aku kena tukar buku aku yang sama dengan dia tu..tapi nak buat macam mana, nampaknya kena cari buku lain lagi..entahlaa...

Satu je yang aku fikir.."aku kena keluar lagi ke????Huuuhh.. penatnya...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..