Hari Yang Sangat Penat..

Hari ni aku dan kawan-kawan kelaur pergi ke DBP,BOODERS di Times Squire, Kedai buku Sg. Wang...memang tersangat-sangat penat..lenguh habis sendi-sendi, kaki ni pulak usah cakap,memang dah rasa nak tercabut...aduhhh..Tuhan saja yang tahu bertapa letihnya hari ni...

Tapi yang paling meletihkan bila keluar ni dah sah-sah la habis duit..tapi tak kisahla law habis duit semata-mata keluar beli buku, masalahnya buku yang aku nak cari langsung tak ada bayangan..tiga-tiga tempat pergi dan cari semua tak ada..aku cari novel yang bermutu untuk dianalisis sebagai projek ilmiah aku...uhmmmm..tapi hampeh..habuk pun taraaa...yang banyaknya novel-novel jiwang, aku sangkut jugak kat novel jiwang ni, kalau beli dah confirm aku tak buat keja laa..lebih baik aku kawal tangan aku ni daripada amik novel-novel tu..

Saper-saper yang ada ternampak novel Impulse Roh karya Sri Rohayu Mohd Yusof..boleh la calling-caling iii....heheh

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..