Rindu Sangat..

Tengok-tengok kalendar dan hari kat dalam kalendar tu..banyaknya tugasan nak kena submit, seminggu tu ada lebih kurang 8 asigment yang mesti kena siap..sempat ke ni??

Masa-masa macam ni aku rasa rindu sangat-sangat kat rumah di kampung..kan best law dapat balik..rindu sangat-sangat terutama kat mak dan ayah dan dua orang adik aku tu (sorang tingkatan 5 dan sorang lagi darjah 3). Masa kat rumah cuti sem, ngan diorang la aku suka gaduh, kongsi cerita dan suka-suka mengilai..

Tengok kalendar lagi, hari ni dah masuk 20 Syaaban, tinggal 10 hari lagi nak masuk bulan yang mulia bulan Ramadhan..bestnya law dapat puasa kat rumah erk..Tapi ni lah nasib seorang pengembara...

Kalau perasaan aku rasa rindu kat rumah macamni, aku tak boleh nak telefon kat rumah..sebab aku tahu, kalau aku telefon dan dengar suara mak..aku terus boleh nangis..waaa...rindu, rindu,rindu rumah...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..