Blog Aku Suka Baca


Bila aku buka blog..pasti pertama aku baca blog ni http://www.aammwa.blogspot.com untuk baca kisah-kisah Dr. Aku suka untuk tahu perkembangan Dr. kat luar negara sana..:-)

Kedua pulak, aku suka juga dengan satu blog ni iaitu iluvislam.com ,kat dalam blog ni banyak sangat motivasi yang berguna untuk diguna dan disebarkan...

Ketiga,haa..ni dah pastila blog kawan-kawan aku..Ila amila, ntah ape-ape ntah dan yang lain...

Yang pasti, aku seronok baca blog-blog nie,boleh buat hilang tension baca kisah-kisah orang nie..hehhe:-)


Ulasan

  1. ye ke suka baca blog saya tu. ke, kerna terpaksa! apa pun, thank you!

    BalasPadam
  2. nottingham::-)hahaha,..sama-sama..Takder terpaksanya Dr..siyes suka,...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..