Excited

 

Huhhh...tak sabar rasanya nak tengok perlwanan akhir Piala Malaysia...negeri kebanggaanku Kelantan akan menentang juara musim lepas iaitu Negeri Sembilan..Tapi..harap-harap pasukan The Red Warriors akan menang malam esok...aku dah excited nie,yang lebih excited aku boleh sorak sepuas hati sebab aku boleh tengok tv kat rumah...haaa...apa lagi,bergoncanglah umah aku malam sabtu nie..heheh

Tapi law boleh pegi tengok live kat stadium Bukit Jalil kan best..tapi ada orang tak bagi..dia cakap "orang pompuan tengok-tengok kat umah jea.."hehehe..so,aku ikut je..:-)

Apapunn...aku memang dah excited dah nie...harap The Red Warriors akan menang.."Gomo Kelate Gomo"hahaaha...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..