Takutkan Orang Je..

Kawan aku Zatil ni baru je berani tidur sorang-sorang kat bilik dia,aku pun bangga tengok dia dah semakin berani berbanding ngan dulu..tapi bila aku dah ceritakan pasal peristiwa seram semalan tu,terus dia jadi takut balik..kesian pulak dia nak kena naik tidur bilik aku (sebab ti ni tak berani nak tidur sorang-sorang kat bilik dia,aku nak turun teman dia pun rumate aku pun tak berani jugak nak tidur sorang-sorang,jadi..terpaksalah Ti jugak yang kena naik tidur kat bilik aku)..

Tapi,serius..aku citer kat dia dan kawan-kawan lain bukan nak takutkan diaorang...cuma nak kongsi je apa yang aku tengok dan rasa tu..nanti law pendam sorang-sorang kan..lain pulak jadinya..huhu

Rasa bersalah pulak aku ni macam takutkan kawan-kawan aku lak..expecially nya Zatil..huhu,maaf ya Ti..,buat sementara ni tidurla dulu bilik Yah dulu erk..hehehe

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..