Boring

Hari ni boring sangat, macam biasa bangun tidur hari minggu lepas subuh pagi tadi tak tahu nak buat apa, bukan takda asigment nak buat..tapi macam biasalah jugak asigment ni law tak last-minit pasti takkan gerak punyer.
Jadi, macam biasa bila hari minggu ni duduk mengadap laktop, boring-boring buka facebook, pastu tutup facebook,boring lagi dan teringat hari ni tak online surat khabar lagi,jadi baca berita kat surat khabar online jap, habis baca surat khabar metro dan kosmo,boring tak ilang lagi..umm..bukala youtube lagu jiwang sekejap...dannn..lepastu tak tahu nak buat apa dah.Boring pun tak ilang-ilang lagi.

Hajatnya semalan aku plan hari ni nak pergi tengok pertandingan koir kat Panggung Percubaan, tapi kawan-kawan lain semua penat sebab semalan sampai tengah malam kitorang pergi menolong semperna majlis rumah terbuka kolej (hebat..kitorang cuci pinggan, periuk belanga,basuh kawah dan periuk yang besar-besar muat law aku nak masuk cuci kat dalam..tapi aku tumpang tengok je,sebab dah ramai..tapi tak tengok sajala..aku kemas-kemas tempat seharian buat keja petang tu).Jadi semua dah tak larat nak pergi..jadi aku matikan saja niat aku nak pergi sokong pasukan koir kolej aku tu..(hopefully diorang menang)

Tapi..dalam boring-boring nie..aku terasa laparlah pulak..
Uhmmm..baru perasan, rupanya arini aku tak kua makan..huhuhu..
Laparnyer...tapi malas betul nak kuar..huhu

Anybody nak beli makanan kat aku tak???:-)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..