Board


Aku suka hias board bilik aku ni, law meriah tu makin semangat aku nak study..tapi yang paling penting sekali kat board tu mestilah kalendar akedemik untuk setiap sem tu..maklumlah,senang sikit nak semak bila cuti..hehe

Tapi sem ni aku dah jadi sedikit malas nak hias board ni sebab setiap sem kena tukar bilik..jadi sem ni aku hias gitu-gitu je tak sama macam sem-sem sebelum ni 
Jom tengok apa yang ada kat board aku ni...
Mungkin akan senget sikit kepala tengok gambar nie coz dah cuba perbetulkan,bila upload jadi 
balik gini..pandai-pandai centerkan sendiri erkkk...ni keseluruhan board..:-)

Haa...ni la kalendar akedemik aku tu,dah nak penuh dah higlight merah tu,maknanya....
(makananya...dah tak lamala nak cuti...)hehe,semua kat kalendar ni ada aku catit 
tarikh test,tarikh tugasan yang perlu dihantar,tarikh peperiksaan final dan paling penting...
tarikh balik kampung...

Ermmm..yang ni pulak kad yang aku kena buat, gantung dan pakai masa minggu orientasi blok kat KOSASS,
setiap sem aku letak kad ni kat board ,sebabnya...sekarang ni je aku nak gantung benda ni,nanti dah habis 
je belajar sini,confirm dah aku simpan dalam plastik..

Hummm...yang ni lah sumber segala ilham dan teman aku kat kolej,
tanpa dia tak lengkap hari-hari aku ni, kerna dia ni la aku boleh tulis blog aku nie,buat asigmnt,cari bahan,
dan segala macamla...tapi yang penting..boleh buka fb dan tempat aku layan citer...hehe

Tu lah board aku,ada lagi yang aku tak explain kat board tu,koleksi key-chain aku dan jam tangan aku yang tergantung kat board aku tu tak sempat nak upload...segala macam adalah kat board tu..laktop aku pulak mengadap berhadapan dengan board tu..ye lahhh..senang sikit nak kira hari bila boring-boring..:-)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..