Kawad Konvo

 
Awal-awal pagi lagi budak-budak palapes kolej aku ni dah riuh untuk turun ke markas ambik senapang tuk pembarisan kawad konvokesyen pada hari sabtu aritu, (tapi aku dah biasa dengan keriuhan mereka ni..) tak ketinggalan lah dengan rumate aku ni.Rumate aku ni palapes army...

Bila aku tengok gambar-gambar diorang kat dewan besar berbaris menyambut ketibaan Canselor UPM, aku  bangga dengan diorang ni,rasa teringin dan menyesal keluar palapes pun ada...huhu

Majlis Konvokesyen UPM kali ke-34 telah berlangsung bermula 9 sehinggalah 13 Oktober ini. Gambar-gambar yang aku upload bawah ni antara pelajar-pelajar kolej KOSASS atau lebih dikenali sebagai pelajar daripada kolej palapes UPM yang telah mengambil bahagian dalam upacara pembukaan majlis konvokesyen pagi sabtu lepas.

Memang kemas dan bergaya la aku tengok diorang nie,semua dah macam leftenan muda selepas mendapat pentaulihan dah..Tahniah buat semua!!

Bergaya


Terbaik


Tuanku Canselor, Sultan Sharafuddin Idris Syah


Tegap dan Perkasa: Pemeriksaan Baris


Palapes UPM terbaik


Pasukan Pancaragam


Haa..ni lah rumateku bersama ngan kawan-kawannya,yang berkaca mata itulah dia,
aku panggil dia 'chah' ,dari kiri..Awe,Ada,Yan dan Chah..Palapes Muda yang cute...


Ada dan Chah bersama senapang. "Ai..gembira nampak Chah??"hhehe

Tahniah buat mereka kerana merekalah yang terbaik walaupun penat-penat balik kelas,ada test lagi..turun  jugak latihan dan raptai untuk buat yang terbaik dalam kawad pagi tuu...I salute kat U All sumer..


Ulasan

  1. yah!
    dulu2 xsmpat nk komen sbb lupa password gmail huahua
    thanks yah sudi cerita pasal kitorg
    yah roomate terbaik smp org pon malu nk wty jahat depan yah wakaka
    k, all the best spanjang masa d upm, masa depan dan akhirat ok!
    smoga tuhan merahmati..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..