Seram

Semalan,aku susah pulak nak tidur..biasanya kalau tak tidur petang..kul 1 pagi tu memang aku dah mengantuk habis,tapi semalan pelik sikit..
Lepas aku tutup semua lampu dan langsir bilik aku,aku baring macam biasa sambil balas mesej kawan aku dulu,tapi pandangan aku sekilas kepada pintu bilik aku..ada bayang sesuatu macam bentuk berbungkus dan diikat dibahagian bawah kaki bergerak kiri dan kanan,rumate aku memang dah tidur lama dah,nak kejut pun takut ganggu dia pulak..

Jadi aku baca apa yang patut dan aku mengiringkan badan aku mengadap dinding sebelah katil aku,lama jugak aku baca ayat Qursi..lepas tu aku nakkan kepastian,aku tengok sekali lagi kat bayang tu..ada lagi,tapi tak bergerak-gerak macam tadi dah..aku baca-baca lagi..bila aku pandang sekali lagi..bayang tu dah hilang..

Berderau bulu roma aku,dah memang lepas tu aku dah tak boleh tidur,ngan badannya rasa panas..entah kul berapa aku terlelap pun aku tak pasti..

Yang Pasti kisah yang terjadi semalan memang seramkan aku jugak,entah bayang apalah aku tengok tu,law bayang tu statik,aku boleh anggapla bayang dari luar yang terbias masuk sebab spotlight yang memancar kat luar,tapi yang aku jadi seram sebab bayang tu hilang..haa..???sapa nak jawab bab nie..hehe
Ni dah kali kedua aku terkena macamni..awal-awal masuk u dulu pun pernah dah terkena sekali..harap-harap pasni dah takder lagi..tak sanggup den nak menghadapinya...huhuhu

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..