Wahh..terharu!!!


Wah..terharu sangat-sangat bila tengok nama aku tercatat dalam blog Dr. Normaliza atau nottingham..siap dapat pujian dari Dr. pulak tu..huhhu..teramat happy sangat..

Harap lepas nie aku akan jadi tambah bersemangat untuk tulis blog..sebelum ni aku dah down sikit sebab aku rasa blog aku ni menboringkan je..maybe orang yang baca blog ni dah mula naik menyampah agaknya..  huhhu..:-)

Tapi..lepas ni,aku akan berusaha untuk buat yang terbaik tuk blog aku ni supaya nampak lebih menarik dan seronok untuk dibaca..

Ulasan

  1. kena selalu menulis. awak major sastera sudah tentu lebih pandai menulis dari saya ni.teruskan penulisan. kalau bab cerita hantu, saya sendiri pun takut ok kecuali vampire omputih!

    BalasPadam
  2. yah teruskan usaha anda chayok2...hehe

    BalasPadam
  3. nottingham@dr..:
    :-)Timer kasih Dr..InsyaAllah,berkat hasil ilmu daripada Dr. dan pensyarah-pensyarah lain saya akan menulis dengan lebih baik suatu hari nanti..:-)Timer kasih sekali lagi sebab sudi singgah blog saya yg tak seberapa nie..

    Ila amila: Timer kasih kasih kak,samalah nge kak ila pun..hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..