Mula


Kat Kelantan ni agaknya dah mula masuk musim tengkujuh nie,hujan daripada pagi tadi sampai malam nie tak behenti-henti..dahla lebat pulak tu,aku rasa law kawasan yang mudah naik air ni mesti dah banjir..tapi kawasan rumah aku nie..Alhamdulillah...masih selamat daripada banjir..

Ermmm...bila balik rumah nie,aku memang jadi malas nak study..(macamla bila duk kat kolej aku ni rajin study..hehe,poyo je kan!!!)Tapi..siyes malas betul aku nak study...tambah-tambah pulak ngan hujan lebat camni..orang kata tidur pun sodap..hehehe..

Wahhh...bagai terdengar-dengar selimut dan katil memanggil-manggilku tidur..~~~lalalalala~~~
Buka tangan dua-dua belah sambil kira tidur ke study...tidur ke study........:-)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..