Komuter oh Komuter...

  
Macam biasalah bila masuk bab citer komuter ni tak lain tak bukan mestila topik aku kisah terlepas komuter lagi,tapi yang citernyer lain sikit..

Masa ni hari sabtu lepas, macam biasa kami berenam ni keluar..tapi yang ni keluar bukan tuk enjoy yea..kuar ada makna nie..sebabnya mahu ambil gambar tuk tugasan subjek bahasa dalam multimedia..

First komuter sampai, Kak Na ngan Zatil sempat naik..
Yang tinggal lagi, aku, Kak Ila, Zu dan Zura..
Memang muka dah tensionla semuanya...
macammana la boleh tak tension, bangun awal-awal pagi lagi,,tapi komuter dekat ngan zohor pun belum nampak bayang lagi..huuuhh..

Tiga orang sahabat aku dah memang putus asa dah, law boleh diorangmasa tu jugak nak patah balik dan buat keputusan nak ambik gambar sekitar kawasan U je.
.
Tapi akhirnya sampai jugak kali ni,kali ni memang aku tadah tangan berdoa biar pintu komuter betul-betul berenti kat depan kitorang, agar kawan-kawan aku ni tenang sikit,lagipun memang kitorang dah penat sangat-sangat tunggu komuter dari pagi sampai tengahari..
Akhirnya..ya,doaku memang dimakbulkan,,pintu komuter betul-betul behenti depan kitorang..

Yee..Berjaya jugak naik akhirnya!!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kuatkan Hatiku Ya Allah..

Sejenak bersama penyair Leo A.W.S.

Mak We koiii..